چطوری میشه

15+ نکته برای خرید قالب وردپرس عالی

15+ نکته برای خرید قالب وردپرس عالی

موضوع شما می‌تواند کسب‌وکار مبتنی بر وردپرس شما را ایجاد یا شکست دهد. علاوه بر تلاش شخصی و هوش تجاری، قالب وردپرس شما در بیشتر مواقع نیروی محرکه و همچنین چهره تجارت آنلاین شما است. اما انتخاب یک قالب وردپرس عالی چقدر می تواند سخت باشد؟ خوب، این دقیقاً سخت نیست – فقط مشکل است. شما باید مراقب باشید زیرا در مورد برخی از تم های وردپرس، آنچه می بینید نه آن چیزی که دریافت می کنید. بدتر، نمایش‌های نمایشی زیباست که کار را آسان‌تر نمی‌کنند.

با این حال، با توجه به اینکه پول و زمان لازم برای هدر دادن ندارید، ما 15 نکته سریع را برای خرید قالب وردپرس کامل آماده کرده ایم. در پایان این پست، شما باید بتوانید در مورد خرید قالب های وردپرس تصمیمی آگاهانه بگیرید. به نظر سرگرم کننده است درست است؟ Perfecto.

به تم وردپرس شما نیاز دارد

wordpress-themes-designers

قبل از اینکه حدود 50 دلار یا بیشتر برای یک موضوع وردپرس پریمیوم هزینه کنید، بدیهی است که باید هدف وب سایت خود را مشخص کرده باشید. انتظار دارید با وب سایت وردپرس خود چه کاری انجام دهید؟ اگر قبلاً در بازی هستید، چرا طراحی وب سایت خود را تغییر می دهید؟ نیازهای شما چیست؟ برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید؟

هدف شما باید اولین چیزی باشد که بهترین موضوع وردپرس را برای وب سایت شما انتخاب می کند. روزی روزگاری وردپرس فقط یک پلتفرم وبلاگ نویسی بود، اما امروزه او می تواند به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و قوی همه کارهای جالب را انجام دهد.

چه به دنبال وبلاگ، پادکست، فروش محتوا، محصولات، خدمات یا هر چیزی که می خواهید، وردپرس پشت شما را پوشش می دهد. انواع مختلفی از تم های وردپرس با توجه به نیازهای خاص شما طراحی شده است. فقط به موضوعات زیبا< بروید /a> یا جنگل تم یا حتی در گوگل و جستجوی موضوعی که با هدف کسب و کار شما مطابقت دارد. آیا به دنبال راه اندازی سایت نقد و بررسی هستید؟ جستجوی شما می تواند مانند «رتبه بندی و بررسی تم های وردپرس…»

شروع شود

البته، چنین اصطلاحی نتایج بسیاری را به همراه خواهد داشت که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. بهترین پنج مورد را به طور تصادفی انتخاب کنید و انتخاب خود را صرفاً بر اساس زیبایی شناسی قرار دهید. ویژگی ها را مقایسه کنید و بهترین سه مورد را انتخاب کنید. ادامه دهید و انتخاب خود را به یک قالب وردپرس محدود کنید که ظاهر و ویژگی‌هایی برای پاسخگویی به نیازهای شما دارد. می‌توانید «فهرست ویژگی‌ها» ارائه‌شده توسط ارائه‌دهنده را باور کنید یا نسخه نمایشی را امتحان کنید تا همه ویژگی‌ها را در عمل بفروشید.

چه وب‌سایت شما درباره استیک‌خانه، نمایندگی‌های خودرو، شرکت مسافرتی یا تجارت الکترونیکی ساده باشد، یک موضوع دریافت خواهید کرد و ذهن شما را متحیر خواهد کرد – تضمینی. خوب، اگر خیلی خوش شانس نیستید، همیشه می توانید یک توسعه دهنده وردپرس استخدام کنید تا از ابتدا یک تم سفارشی برای شما بسازد. شما روزها منتظر می مانید و پول زیادی می پردازید، پس از قبل حساب کنید. اما قبل از اینکه به مسائل پول بپردازیم، اجازه دهید کمی به جایی که به زیبایی شناسی اشاره کردیم، اشاره کنیم.

زیبایی شناسی

Woman Holding Photo Album

موضوعاتی هستند که عالی به نظر می رسند اما در بخش ویژگی ها امتیاز ضعیفی دارند. تم های دیگر در درزهای با ویژگی ها پراکنده هستند، اما به شدت فاقد فاکتور شگفت انگیز در بخش ظاهر هستند. شما باید به دنبال ایجاد تعادل کامل بین زیبایی شناسی و عملکرد باشید.

اگر موضوعی از نظر بصری شخص بعدی را خوشحال نمی کند، برای تغییر آن می توانید کاری انجام دهید. اگر تصمیم دارید آن را امتحان کنید، ساعت‌ها را صرف به هم ریختن طراحی و بازنویسی خطوط بعد از خطوط CSS خواهید کرد. از سوی دیگر، یک طراحی زیبا که قدرت سفارشی‌سازی زیادی را به شما ارائه می‌دهد، حتی اگر از نظر ویژگی محدود باشد، می‌تواند یک دارایی عالی باشد. پس از همه، شما همیشه می توانید هر موضوعی را با استفاده از افزونه ها گسترش دهید.

تغییر کل طرح زمینه کار آسانی نیست، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید. یا بهتر است به سراغ یک تم وردپرس بروید “… که 80٪ از نیازهای بصری، چیدمان و محتوای شما را برآورده می کند.” انتخاب شما باید با یک پنل گزینه با کاربری آسان همراه باشد که به شما امکان می‌دهد بدون از دست دادن طراحی یا ارزش زیبایی‌شناختی، موضوع را علامت‌گذاری کنید. برای جذب و جذب مشتریان فقط می‌توانید روی طرح زمینه خود حساب کنید.

در چند مرحله دیگر وارد سفارشی‌سازی تم خواهیم شد، اما اجازه دهید یک بار برای همیشه مشکل پول را از بین ببریم.

قیمت گذاری و صدور مجوز

Make Money WIth WordPress

آیا باید به دنبال صرفه جویی چند دلاری باشید یا در قالب های وردپرس هدر دهید؟ کاملاً به سلیقه شما و البته حجم بودجه شما بستگی دارد. با این حال، قانون کلی این است که شما نباید تمام تلاش خود را بکنید و یک طرح زمینه گران قیمت وردپرس را صرف نظر از اینکه چقدر خوب است خریداری کنید.

سوالاتی که باید از خود بپرسید عبارتند از: آیا با هدف شما مطابقت دارد؟ آیا شرایط قیمت گذاری و مجوز به نفع اهداف تجاری شما خواهد بود؟ به عنوان مثال، اگر شما یک توسعه دهنده هستید، آیا می توانید از تم در چندین وب سایت استفاده کنید؟ آیا پشتیبانی و به‌روزرسانی رایگان دریافت می‌کنید یا بعداً باید برای این ویژگی‌ها هزینه بپردازید؟ چه چیزهای خوبی با موضوع دریافت می کنید؟ افزونه های پریمیوم همراه؟ سایر تم های وردپرس؟ اشتراک یکساله برای برخی از خدمات؟

بسته به نیاز خود، باید شرایط قیمت گذاری و مجوز را بررسی کنید تا موضوعی را دریافت کنید که برای مدل کسب و کار و کیف پول شما مناسب باشد. فروشگاه‌های تم مانند ElegantThemes، StudioPress، ThemeIsle و بسیاری موارد دیگر که به شما امکان دسترسی به بسته‌های تم را با کمترین هزینه می‌دهند. 39 دلار در سال.

اگر زیر یک سنگ زندگی می‌کنید، یک بسته تم معمولاً حاوی تعدادی تم وردپرس و شاید برخی منابع دیگر است. به عنوان مثال، بسته نرم افزاری Elegant Themes حاوی حدود 87 موضوع در زمان نگارش است. بسته‌های تم در میان توسعه‌دهندگان وردپرس با تعدادی مشتری برای ارائه خدمات محبوب هستند.

بسیاری از مجوزهای تم یکبار مصرف در Themeforest حدود 58 دلار قیمت دارند و اکثر آنها با پشتیبانی مادام العمر و به روز رسانی رایگان ارائه می شوند. به طور کلی، یک پوسته عالی وردپرس بین 40 تا 70 دلار هزینه دارد که میانگین قیمت آن 55 دلار است. طرح‌های زمینه‌های وردپرس ارزان و کثیف فقط می‌توانند به دردسر بیفتند، بنابراین از این موارد دوری کنید. ارزان بازی نکنید، روی پوسته وردپرس خود سرمایه گذاری کنید، اما مجبور نیستید پول را نیز شکست دهید.

بعضی از تم های وردپرس از افزونه های ممتازی استفاده می کنند که شما به طور جداگانه خریداری می کردید. برای پول شما ارزش زیادی دارد که یک طرح زمینه با افزونه های ممتاز همراه داشته باشید، زیرا برخی از این تم ها می توانند تا 500 دلار در شما صرفه جویی کنند! در عین حال، مواظب مضامینی باشید که ادعا می‌کنند با پلاگین‌های ممتاز ارسال می‌شوند اما اینطور نیست، که شما را مجبور می‌کند افزونه‌ها را به‌طور مستقل خریداری کنید.

سفارشی سازی آسان تم

Visual Composer Drag & Drop Layouts

این بار است که سعی کردم طرح کلی یک تم ساخته شده پیرامون WooCommerce را تغییر دهم. من با استفاده از CSS تغییراتی را در یک صفحه ایجاد می‌کردم، اما وقتی برخی از صفحات دیگر را بارگذاری می‌کردم، به‌شدت به هم می‌خوردند. ظاهراً، توسعه‌دهنده تم از قالب‌های صفحه و کلاس‌های CSS مشابه در صفحات مختلف استفاده کرده بود، بنابراین هر تغییری که من ایجاد می‌کردم بر چندین صفحه دیگر تأثیر می‌گذاشت و از این رو موضوع را شکست. این یک درد واقعی در [می‌دانید کجا] بود، زیرا زمان و تلاش زیادی را برای جستجوی کد هدر دادم، که دقیقاً آسان نبود، زیرا برخی از عناصر به صورت پویا توسط WooCommerce ایجاد شده بودند.

قبل از اینکه با یک تم وردپرس گیر کنید، مطمئن شوید که می تواند به راحتی سفارشی سازی شما را انجام دهد. اولین چیزی که باید بررسی کنید پانل گزینه های تم یا پشتیبانی از سفارشی ساز تم وردپرس است، که بسیار ارزشمند خواهد بود، به خصوص اگر نتوانید راه خود را در مورد کد یا CSS پیدا کنید. شما باید بتوانید هر تم ممتاز وردپرس را با رنگ‌ها، آرم‌ها و غیره به راحتی علامت‌گذاری کنید.

همچنین باید بتوانید هدر خود را بدون هیچ مشکلی سفارشی کنید. آیا می توانید به راحتی پیوندهای پیمایش یا هر چیز دیگری مانند تبلیغات بنری را در هدر خود اضافه کنید؟ اگر نمی‌توانید، موضوعی را انتخاب کنید که کنترل کامل هدر خود را در میان بخش‌های دیگر به شما بدهد.

طرح کلی تم چطور؟ به چه راحتی می توانید طرح موضوع فعلی خود را سفارشی کنید؟ با بسیاری از تم های چند منظوره مانند تم کاملاً پاسخگو که به صورت حرفه ای توسعه یافته خودمان، طرح ها و طرح های متعددی را متناسب با نیازهای مختلف دریافت کنید. فقط برای افزودن یک پلاگین بی شرمانه، Total با Visual Composer Drag & Drop Page Builder ارائه می شود که به شما امکان می دهد وب سایتی از رویاهای خود بسازید.

اگر سفارشی کردن آن سخت است، آن را نمی خواهید. در هر صورت، اگر بودجه دارید و به دلایل شخصی خود نمی توانید موضوع را رها کنید، یک طراح حرفه ای برای سفارشی کردن تم خود استخدام کنید. به دنبال پس انداز پول هستید؟ با طرح زمینه ای بروید که سفارشی کردن آن بسیار آسان است.

آیا کسی به تبلیغات بنری اشاره کرد یا فقط من بودم؟

کسب درآمد و تبلیغات

Advertising concept on tag cloud

برای تعدادی از وبلاگ نویسان، تبلیغات منبع عالی درآمد غیرفعال است. کاربران وردپرس هستند که تقریباً به طور انحصاری از طریق تبلیغات درآمد کسب می کنند. از طرف دیگر، سایت‌های تجاری، شرکتی و نمونه کارها تبلیغاتی را ارائه نمی‌کنند، بنابراین اگر کسب‌وکار شما حول یک نرم‌افزار یا محصول/خدمت می‌چرخد، ممکن است به تبلیغات اهمیتی ندهید.

اگر می‌خواهید با استفاده از Google AdSense از سایت خود کسب درآمد کنید، بهتر است از یک تم وردپرس استفاده کنید که برای کسب درآمد بهینه شده است. قالب‌های وردپرس آماده AdSense معمولاً دارای املاک و مستغلات زیادی برای میزبانی تبلیغات در اندازه‌های مختلف هستند. علاوه بر این، آنها برای ارائه تبلیغات در هر دستگاهی طراحی شده اند که یک برد-برد است. اگر برای بخش سرصفحه خود به تبلیغ تابلوی امتیازات نیاز دارید، موضوع انتخابی خود را به عنوان فضای کافی برای این کار مطمئن کنید.

با تبلیغات درآمد غیرفعالی داشته باشید، اما فراموش نکنید که موضوعی را دنبال کنید که اهداف تجاری شما را تحسین کند. اگر به درآمد تبلیغاتی نیاز دارید، با موضوعی که برای کسب درآمد بهینه شده است بروید. اگر می‌توانید بدون درآمد تبلیغاتی کار کنید، یک موضوع تجاری یا شرکتی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بررسی ها و رتبه بندی ها

review-pro-plugin

جنگل تم و سایر فروشگاه‌های تم در اینترنت با سیستم‌های رتبه‌بندی و بررسی عالی ارائه می‌شوند که به شما امکان می‌دهند قبل از خرید ببینید که یک تم خاص چگونه ظاهر می‌شود. ناگفته نماند که یک تم اگر رتبه بالایی داشته باشد بسیار عالی است، و اگر این موضوع مورد علاقه تعدادی از خریداران باشد، بسیار عالی است.

بسیاری از مشتریان از مرور یک موضوع خسته نخواهند شد، مگر اینکه واقعاً بد باشد، در این صورت آنها سریعاً پاراگراف هایی از شکایات را می نویسند. اما برای یافتن تجربه خریدار با موضوع دلخواه شما به Google «بررسی [insert theme name]» ضرری نمی‌زند.

اگر جستجوی شما نتایج دلخواه را به همراه نداشت، می توانید به دنبال نظرات حرفه ای باشید. در این وبلاگ، ما به طور مداوم انواع تم ها و افزونه ها را بررسی می کنیم، بنابراین می توانید جستجوی خود را از اینجا شروع کنید. فقط از کادر جستجو در بالا به سمت راست استفاده کنید. بررسی‌های حرفه‌ای می‌تواند مشکلاتی را که به عنوان مثال در صفحه تم در Themeforest پیدا نمی‌کنید، آشکار کند.

در صورت تعجب، تم کلی چند منظوره وردپرس ما دارد امتیاز خریدار چشمگیر 4.82/5.00 بر اساس 400 رتبه بندی بیشتر. بیش از 5.5 هزار وب‌سایت را نیرو می‌دهد و از نظرات مشتریان، دقیقاً می‌توانید بفهمید که چرا هر روز در حال افزایش محبوبیت است.

اگر نمی‌توانید نظرات مشتری یا حرفه‌ای را در مورد موضوع وردپرس مورد علاقه خود پیدا کنید، «بحث [نام موضوع را وارد کنید]» در Google جستجو کنید. بسیاری از تم ها با انجمن های پشتیبانی همراه هستند که در آن کاربران به طور طولانی درباره موضوع و مسائل مرتبط با آن بحث می کنند. با خواندن نظرات و موضوعاتی که در این تابلوهای بحث باقی مانده است، می توانید چیزهای زیادی در مورد یک موضوع و نویسنده آن بگویید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن مکالمه به مشکلاتی که ممکن است در موضوع خود با آن‌ها برخورد کنید، رسیدگی کنید.

سئو دوستانه

Hipster Writing SEO Concepts on his Note

هنگام بررسی قالب‌های وردپرس (و افزونه‌ها) من همیشه بررسی می‌کنم که آیا آنها برای سئو مناسب هستند یا خیر. سئو تا جایی که بازاریابی سایت شما انجام می شود مهم است. در حالی که می توانید سایت وردپرس خود را با هر یک از ترفندهای SEO موجود در کتاب بهینه سازی کنید، بسیار بهتر است که با یک تم آماده SEO شروع کنید تا در وقت، هزینه و تلاش خود صرفه جویی کنید.

اما چگونه می توان تشخیص داد که موضوع وردپرس شما مناسب سئو است؟ توسعه دهندگان به صراحت اعلام می کنند که موضوع آنها سئو دوستانه است، اما این تنها راه آسان است. قالب های وردپرس سازگار با سئو از کدهای تمیز و معنایی استفاده می کنند که استانداردهای سخت وب را رعایت می کنند. عناصر دیگری که باید به آنها توجه کرد عبارتند از:

  • سرفصل‌ها
  • دسته ها و برچسب ها
  • افزونه های سئو همراه
  • عناوین و توضیحات برای پست ها و صفحات
  • و غیره

اگر نمی دانید سئو چیست یا چرا اهمیت دارد، متخصص سئو شما ممکن است به شما کمک کند تا قبل از سرمایه گذاری پول خود، تعیین کنید که آیا یک موضوع سئو پسند است یا خیر. یک تم با تعدادی ویژگی سئو پسند را هدف قرار دهید. آیا به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد SEO و بهینه سازی سایت وردپرس خود برای موتورهای جستجو هستید، SEO وردپرس: رتبه بالاتر در موتورهای جستجو.

ادغام رسانه های اجتماعی

Social media

به شرط اینکه طرح زمینه شما از افزونه ها پشتیبانی کند، می توانید از هر یک از این بهترین افزونه های رسانه های اجتماعی برای افزودن دکمه های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر به سایت وردپرس شما. علاوه بر این، می‌توانید از ماژول اشتراک‌گذاری JetPack برای افزودن حساب‌های اجتماعی مختلف و زیبا به وب‌سایت خود استفاده کنید.

با این حال، برخی از تم ها با دکمه های داخلی رسانه های اجتماعی همراه هستند. این برای شما چه معنایی دارد؟ اولاً، لازم نیست برای افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی پریمیوم پول خرج کنید (رایگان اغلب برای سایت‌های کوچک خوب است). ثانیا، حتی اگر افزونه‌های رایگان رسانه‌های اجتماعی را انتخاب کنید، وقت خود را برای یافتن بهترین افزونه تلف نخواهید کرد. ثالثاً، دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر برای تحسین ظاهر، احساس و سبک سایت شما سفارشی شده‌اند، که در هنگام ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه، امتیاز بزرگی است. چهارم، شما فقط باید پیوندهای رسانه های اجتماعی خود را از طریق یک پنل مدیریت با استفاده آسان اضافه کنید، و کار شما را بسیار آسان می کند.

در مجموع، رسانه های اجتماعی منبع بسیار خوبی برای ترافیک وب، تعامل و آگاهی از برند هستند. به این ترتیب، موضوع انتخابی شما باید به راحتی با رسانه های اجتماعی ادغام شود. به دنبال تمی بروید که گزینه‌های رسانه‌های اجتماعی زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد، حتی اگر ممکن است به همه آن‌ها نیاز نداشته باشید.

قالب وردپرس سفت و سخت یا پاسخگو

Responsive Web Design is here

این سوال است، اینطور نیست؟ در اینجا یک یا دو سوال برای شما وجود دارد. آیا به دنبال یک قالب وردپرس سفت و سخت یا پاسخگو هستید، و در این زمان و عصر، چه احساسی در مورد توسعه دهندگان وردپرس دارید که هنوز هم تم هایی با عرض ثابت ایجاد می کنند؟

اگر فقط می‌خواهید کاربران دسک‌تاپ را هدف قرار دهید، هیچ مشکلی در قالب وردپرس با عرض ثابت وجود ندارد. فقط بدانید، طبق گفته گوگل، شما خواهید بود از دست دادن حدود 61٪ از ترافیک وب بدون وب سایت سازگار با تلفن همراه. البته، می‌توانید این ترافیک را با یک سایت تلفن همراه جداگانه جذب کنید، اما معایب آن بیشتر از محاسن است.

مشتریان شما از تلفن همراه استفاده می‌کنند – تعداد زیادی و رو به افزایشی از مردم اکنون از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی دارند، و طرح زمینه با عرض ثابت شما کار چندانی برای جلوگیری از ضربه زدن روی دکمه بازگشت توسط مشتریان احتمالی انجام نمی‌دهد. چه کسی می خواهد به صورت افقی اسکرول کند و فقط بزرگنمایی/کوچک نمایی کند تا متوجه شود نمی تواند جزئیات را در فرم های جی کوئری که برای کار با رایانه های رومیزی طراحی شده اند وارد کند؟ هيچ كس. مطلقاً هیچ کس.

وارد طراحی وب واکنشگرا می شود و روز شما ذخیره می شود. با قالب وردپرس واکنش‌گرا، می‌توانید وب‌سایتی ایجاد کنید که در همه دستگاه‌ها – بزرگ یا کوچک – عالی به نظر می‌رسد و عملکرد شگفت‌انگیزی دارد. نیازی نیست یک سایت مجزا برای تلفن همراه بسازید، پیوندها را از سایت اصلی خود مجدداً هدایت کنید و زمان را برای بهینه سازی دو سایت جداگانه تلف کنید.

سال 2014 است، نه 1998، و طراحی وب واکنشگرا راه آینده است. قالب وردپرس مناسب برای کسب و کار شما باید کاملا واکنشگرا باشد. کاملاً پاسخگو = هر عنصری اعم از طرح‌بندی، تصاویر، محتوا و غیره پاسخگو است.

چارچوب قالب وردپرس یا قالب وردپرس ممتاز؟

آیا باید یک قالب قالب خریداری کنید یا یک تم ممتاز وردپرس؟ این کاملاً به ترجیحات شما و آنچه که به دنبال دستیابی به آن هستید بستگی دارد. اگر می‌خواهید طرح زمینه خود را از ابتدا بسازید اما زمان لازم برای نوشتن کد پایه را ندارید، چارچوب طرح زمینه گزینه مناسبی است.

با استفاده از تم های فرزند، می توانید سایت وردپرس خود را بلوک به بلوک یا دقیقاً همانطور که در ذهن خود می بینید بسازید. با این حال، برای استفاده از چارچوب های تم به تجربه توسعه وردپرس نیاز دارید. در بالای آن، چارچوب‌های موضوعی فردی با منحنی یادگیری همراه هستند که به تلاش و زمان نیاز دارد.

از طرف دیگر، تم‌های درجه یک وردپرس ممتاز، مورد علاقه بسیاری از توسعه‌دهندگان وب و صاحبان وب‌سایت‌ها هستند. می توانید حدس بزنید چرا؟ در حالی که شما اساساً یک تم واحد دریافت می‌کنید، این یک محصول کامل است که می‌توانید به راحتی آن را مطابق با نیازهای مختلف خود سفارشی کنید.

شما حتی می‌توانید از برخی تم‌های ممتاز وردپرس به عنوان چارچوبی برای پاسخگویی به نیازهای طراحی پیچیده و متنوع استفاده کنید. فقط محتاط باشید، همه تم های ممتاز نمی توانند مضامین والدین عالی بسازند. اگر مهارت های کدنویسی ندارید یا فقط به یک راه حل موثر و سریع برای مشکلات طراحی خود نیاز دارید، مضامین ممتاز وردپرس عالی هستند.

سازگاری بین مرورگرها

Determin Your WordPress Theme's Browser Compatibility

از مشتریان احتمالی خود بخواهید که مرورگر دیگری را دانلود کنند تا از حضور در سایت شما لذت ببرند، مانند این است که از بازدیدکنندگان خانه خود بخواهید صندلی های خود را بیاورند – منطقی نیست، آزاردهنده است و آنها را دور می کند. قبل از تایپ «این وب‌سایت در موزیلا فایرفاکس بهتر دیده می‌شود» دو بار فکر کنید.

بازدیدکنندگان وب سایت شما از انواع مرورگرها و دستگاه ها برای دسترسی به سایت شما استفاده می کنند. اگر وب سایت شما حداقل با مرورگرهای اصلی ناسازگار باشد، تجربه کاربری متفاوتی را برای بازدیدکنندگان شما به همراه خواهد داشت. این بد است. خیلی خیلی بد.

تکنیک‌های طراحی مدرن به توسعه‌دهندگان وب اجازه می‌دهند تا وب‌سایت‌هایی بسازند که با اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم و سافاری و غیره سازگار باشند. موضوع انتخابی وردپرس شما باید حداقل با چهار مرورگر فوق الذکر سازگار باشد. آن پنج را بسازید، Opera هم عالی است.

می‌توانید انتخاب کنید که به مطالب تبلیغاتی موضوع اعتماد کنید یا راهی را که کمتر سفر کرده‌اید را انتخاب کنید و نسخه نمایشی زنده را در مرورگرهای مختلف امتحان کنید. روی موضوعی بنشینید که عملکرد عالی و مشابه را در هر مرورگری که آزمایش می‌کنید تضمین می‌کند.

قبل از تصمیم گیری برای خرید، همه چیز را از طرح، محتوا، تصاویر و سایر عناصر تست، آزمایش و آزمایش کنید. فقط برای ارائه آن، توتال با IE8 تا IE11، فایرفاکس، سافاری، اپرا و کروم سازگار است. ادامه دهید، نمایش کامل را در مرورگرهای مختلف آزمایش کنید، اگر می‌توانید از تعداد کمی استفاده کنید. ثانیه.

سازگاری پلتفرم

اگر برخی از پست‌های قبلی ما را خوانده‌اید، حتماً یکی دو چیز در مورد BuddyPress، bbPress، WPML، WordPress Multi-site و WooCommerce در میان دیگران شنیده‌اید. ما به شما نشان دادیم چگونه وردپرس پیدا شد و چگونه در طول سال ها تکامل یافته است . ما تقریباً یک به‌روزرسانی را از دست می‌دهیم، و اگر به اندازه کافی مهم باشد، یک پست کامل در مورد آن می‌نویسیم.

در غیر این صورت، تم های وردپرس ساخته شده برای وردپرس 2.5 به خوبی با وردپرس 4.0 کار نمی کنند. دقیقاً به همین دلیل است که توسعه‌دهندگان به‌روزرسانی پس از به‌روزرسانی را ادامه می‌دهند – تا حفره‌های امنیتی را مهر و موم کنند و مضامین خود را بهبود ببخشند.

برای شروع، موضوعی که در نهایت روی آن قرار می گیرید باید با آخرین نسخه وردپرس سازگار باشد. اگر می خواهید یک وب سایت چند زبانه بسازید، به سازگاری WPML نیاز دارید. آیا از ووکامرس استفاده خواهید کرد؟ موضوع انتخابی شما نیز باید با آن سازگار باشد. به دنبال راه اندازی یک انجمن یا شبکه هستید؟ موضوع شما باید از مواردی مانند BuddyPress و WordPress Multi-Site پشتیبانی کند تا به چند مورد اشاره کنیم.

در مجموع، شما به یک تم وردپرس نیاز دارید که با پلتفرم های زیادی که ممکن است سازگار باشد. بهتر است آن را داشته باشید و به آن نیاز نداشته باشید تا اینکه به آن نیاز داشته باشید، اما … شما می دانید که چگونه پیش می رود.

طرح زمینه جدید یا محبوب قدیمی؟

how-to-choose-a-wordpress-theme

موضوع‌های کاملاً جدید، تازگی و ایده‌های طراحی جدید را ارائه می‌دهند، اما ممکن است اشکالات زیادی داشته باشند. از سوی دیگر، تم های محبوبی که مدت هاست در بازار وجود داشته اند، باگ های کمتری دارند اما ممکن است بیش از حد مورد استفاده قرار گیرند. پس چگونه تصمیم می گیرید که کدام موضوع را انتخاب کنید؟ این به ترجیحات شخصی خلاصه می شود. پس از همه، یک تم کاملاً جدید ممکن است در همان زمان هفته آینده بسیار محبوب باشد.

به هر حال، اگر مطمئن هستید که در جایگاه شما بیش از حد از آن استفاده نشده است، به سراغ یک تم محبوب بروید یا یک تم کاملاً جدید را امتحان کنید و به نویسندگان کمک کنید تا از طریق بازخورد آن را بهبود بخشند. یکی از مزیت‌هایی که تم‌های پرطرفدار نسبت به همتایان کاملاً جدید دارند این است که می‌توانید فقط با نگاه کردن به تعداد فروش و رتبه‌بندی خریدار متوجه شوید که آیا اولی عالی است یا خیر. قبل از اینکه یک موضوع کاملاً جدید فروش یا رتبه‌بندی را دریافت کند، تا زمانی که آن را امتحان نکنید، نمی‌توانید «حدس بزنید» چقدر عالی است.

پشتیبانی از ابزارک ها و توابع وردپرس

به‌عنوان یک کاربر خوش‌نیت وردپرس، می‌خواهید باور داشته باشید که هر تم از ویجت‌ها و سایر ویژگی‌های اصلی وردپرس مانند تصاویر برجسته، انواع پست‌های متعدد، منوهای اضافی، چندین نوار کناری، جعبه‌های نویسنده، نقشه‌های سایت و صفحات خطای ۴۰۴ پشتیبانی می‌کند. . قرص تلخی که باید بلعید این است که برخی از تم های وردپرس از برخی از این ویژگی ها پشتیبانی نمی کنند، که در صورت نیاز بعداً مشکل ایجاد می کند.

مواد تبلیغاتی و نظرات موضوع را بخوانید، اما نسخه نمایشی را عمیقاً بررسی کنید تا ویژگی‌هایی را که دریافت می‌کنید مشخص کنید. آیا لازم است تکرار کنم که باید به سراغ تمی بروید که تا حد امکان از ویژگی‌ها پشتیبانی کند؟ و بدون ابزارک، آیا قرار است سایت وردپرس خود را با استفاده از جادو گسترش دهید؟ مگر اینکه اوز یا دیلن رودز هستید، مراقب باشید.

پشتیبانی و مستندات موضوع

WordPress Theme Support

برنامه‌نویسان درجه یک پشتیبانی سریع را در صورت گیر کردن ارائه می‌دهند. توسعه‌دهنده‌ای که برای پاسخ دادن به سؤالات مشتری زمان می‌برد، چندان به محصول اهمیت نمی‌دهد. چرا شما هم باید اذیت شوید؟ انجمن های پشتیبانی ارائه شده توسط توسعه دهنده را بررسی کنید و بلافاصله متوجه خواهید شد که آیا ارزش خرید از آنها را دارند یا خیر.

هیچ توسعه‌دهنده‌ای نباید برای پشتیبانی هزینه‌ای دریافت کند تا زمانی که به موضوعی مربوط می‌شود که قبلاً از او خریداری کرده‌اید. اگر عاشق موضوع خاصی شده‌اید اما توسعه‌دهنده مایل به ارائه پشتیبانی عالی  نیست، آن را کنار بگذارید و روی دیگری اجرا کنید روی برنامه‌نویس بعدی کلیک کنید. در غیر این صورت، در نهایت با یک قلب شکسته مواجه خواهید شد.

در مستندات، هر قالب حرفه ای وردپرس باید با مستندات کامل از جمله فیلم های دقیق و موارد مشابه همراه باشد. شما نمی توانید یک محصول فنی را بدون مستندات – دفترچه راهنمای کاربر – به بازار عرضه کنید. این فریاد می زند که شما به مشتریان یا حتی محصول خود اهمیت نمی دهید.

به روز رسانی ها و تصحیح آینده

تم وردپرس عالی برای کسب و کار آنلاین شما باید بتواند در آزمون زمان مقاومت کند. باید آینده نگر باشد. توسعه‌دهنده باید به‌روزرسانی‌های مکرر را مطابق با وردپرس ارائه کند تا مطمئن شود که همیشه آخرین و بهترین نسخه تم را دارید. توسعه‌دهنده شما نباید برای به‌روزرسانی‌ها هزینه‌ای از شما دریافت کند، زیرا در اصل، آنها فقط در حال بهبود محصول خود هستند. با این حال، شرایط به‌روزرسانی را بررسی کنید تا در سمت امن قرار بگیرید.

اینجا هستیم…

شما اکنون آماده هستید که هنگام انتخاب تم وردپرس مناسب برای کسب و کار آنلاین خود، انتخاب درستی داشته باشید. آیا شما یک توسعه دهنده پوسته وردپرس هستید یا به طور مرتب تم خریداری می کنید؟ به سایر کاربران وردپرس توصیه می کنید به چه عواملی توجه کنند؟ به عنوان یک کاربر وردپرس، چگونه تم های خود را انتخاب می کنید؟ لطفا آزادانه در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا